تعمیر مبل

تعمیر مبل راحتی

گروه متخصص تعمیر مبل خانه مد با چند سال تجربه در زمینه تعمیر انواع مبلمان ( تعمیر مبل راحتی ، تعمیر مبل استیل و …)  با بهره مندی از با کیفیت ترین مواد اولیه، هنرمندی استاد کار، هزینه مناسب و مشاوره رایگان در اصفهان فعالیت می نماید.

تعمیر مبل در اصفهان را از ما بخواهید….

فقط کافیه با شماره ۰۹۱۳۲۲۶۰۵۱۹ تماس بگیرید و مبلمان خود را به تیم باتجربه خانه مد بسپارید تا ببینید بصورت حرفه ای مبلمان شما را به بهترین مبلمان تبدیل میکنند و چه با سلیقه این کار را انجام میدهند

همانطور که میدانید سلیقه امر مهمی در تعمیر مبلمان میباشد که در خانه مد سلیقه و دقت و سرعت را باهم میبینید

 

رنگکاری و روبه کوبی و تعمیرات مبلمان به صورت کاملا تضمینی

دارای مجوز فعالیت از اتحادیه صنایع مبلمان در استان اصفهان

۵ سال ضمانت – فوم سرد ۵ سال ضمانت کارخانه

عوامل موثر بر هزینه تعمیر مبل

اگر هنوز مبلمان منزلتان منفجر نشده اند می‌توانید به فکر تعمیر و نوسازی‌شان باشید. اگر روز اول محصول نسبتا با کیفیت خریده باشید تا چندین سال می‌توانید با تعمیر و تعویض روکش  به اندازه یک عمر از مبلمان خود استفاده نمایید.

تعمیرات مبل موارد متعددی مثل تعمیر دسته های چوبی شکسته مبل و کاناپه، پشتی های آسیب دیده یا دفرمه شده ی صندلی های ناهارخوری یا تغییر و تعویض فوم و فنر مبل ها را شامل می شود.

بسیاری از کارگاه های ساخت مبلمان کار تعمیرات مبل و یا رویه کوبی و رنگ کاری مبلمان را انجام می دهند. کارهای مربوط به تعمیرات اسکلت چوبی یا فلزی مبل، رنگ کاری مبل و مواردی مثل ترمیم مبلمان استیل هم توسط کارگاه های مبلسازی یا کارگاه های تعمیرات مبل انجام می‌شود.

بیشتر سفارشهایی که در مفهوم کلی تعمیر مبل انجام می‌شوند مربوط به رویه کوبی و تعویض پارچه رومبلی هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *